Im done!

 Eu sunt gata..Să.i dăm drumul!Să facem din dramă euforie!Simt că vreau să schimb ceva,dar ce?

Mai e puţin..De-abia aştept să-ţi văd chipul.Genele ondulate,ochii verzi,privirea patrunzatoare ce te atinge la inimă! Incă 2 ore...dar eu sunt gata din totdeauna.Timpul se scurge atât de incet...e ca şi cum mareaţa clepsidră şi-a terminat viaţa.Stau şi rasfir amintiri...şi gandindu-mă la tine s-a scurs timpul aşteptării.Deja am intârziat! 
Mă incalţ, şi cand să ies pe uşă aud o voce calda,armonioasă zicându-mi: " E bine...şti-am că eşti aici..ştiam că te-ai pierdut printre amintiri.". Pentru o secundă sunt paralizată..iar apoi, se aproprie cu paşi mărunţi spre mine, mă sărută suav şi işi plimbă mâna tandră prin parul meu.Mi-aş fi dorit ca secundele acelea sa dureze o eternitate..Dar totul se termină prea curând.Ne luăm de mână, ne zâmbim reciproc şi cu paşi grabiţi ne mutăm din loc.Mergem spre parc;lumea ne admiră tandreţea,ne privesc induioşător....Şi incet, incet ne afundăm printre copacii cheliţi de dragoste, inaintăm printre aleile poleite cu gheaţă, printr-un decor mirific.Şi totul durează o eternitate....

     Iar dacă e să mă întrebi, singurul răspuns pe care îl ştiu e acela că ACUM iubesc şi imi este frică.

2 comentarii:

DxFeonix spunea...

De ce frica spuravietuieste singura? Pt ca dragoste trebuie impartasita:X:X:X

Deey.Skii. spunea...

Numai tu puteai sa o zici,asa, cu stil >:D<

Trimiteți un comentariu