Chiar este o aluzie?


Anonim: cel mai de cacat in viata este sa te indragostesti
Skiizi ♥: stiu cum e 
Anonim : da bine
Skiizi ♥: dar ce ai patit?
Anonim : in luna asta am duso cel mai rau
Anonim : multe
Skiizi ♥: spune, sti ca poti avea incredere in mine
Anonim :stiu. dar nu am crezut ca unele fete pot fi atat de proaste. sa mor eu. cum sa iti zica o fata ca te poate juca pe degete! mie mia zis ca cica ma poate juca pe degete. doar ca nu vrea ca sunt prea de treaba ...te rog,e cea mai proasta din cate am cunoscut
Skiizi ♥: god, tu stai linistit! iubirea ,momentan, pentru noi, e o aluzie. crede-ma stiu cum e.
Skiizi ♥: si in privinta fetelor care spun chestii de genu in fata. sunt ratate. proaste. cum vrei tu.
Anonim : da plm se gaseste unu sau una acum sa iti distruga toate sansele cu o persoana care chiar merita
Skiizi ♥: crede.ma, tu meriti ceva mult mai bun
Anonim : ...






                                                               Aluzii si atat, nimic mai mult!

5 comentarii:

DxFeonix spunea...

soopeer tare linku...imi pare rau pentru cel care a suferit...chiar cred ca merita mult mai molt :">

Deey.Skii. spunea...

Si mie, si sper ca isi da seama ca mereu voi fi alaturi de el nu numai cu prezenta,ci si cu sufletul. Mereu ii voi simtii durerea. Asta e prietenie :)

Saiko Chan spunea...

Trist să vezi că există şi astfel de specimene. :|
Corect spus: Proaste!

Deey.Skii. spunea...

Mersi de sustinere, Saiko :D

Unknown spunea...

Andreeaaa:(( da si tu un semn de viata.

Trimiteți un comentariu