Another`Blog.

 He`yo guyz ^^. 

In primul rând =.=  
 Dupăă cum vedeţi...UN NOU BLOG PENTRUUU MINEE!!!! xDD Am cam schimbat blogurile in ultima vreme..dar acesta sper sa fie ultimu.
   ~Despre ce este blogul?
            Muulteee. si nimic ^^. 
  ~Voi incerca sa postez cat mai mult.Şi nimic nu mă va opri.Nici chiar lipsa de inspiraţie.
            
   
           In al doi.lea rand, aş vrea să.i mulţumesc compatrioatei mele Saikoo pentruu ajutorul acordat in privinţa temei blogului. ^^. Ty Saaiii ;x.
      
             In al trei.lea rand...oricine.mi poate vizualiza blogul,poate comenta dar să nu aud comentarii care se leaga de mama.Ea e femeie de treabă, nu are ce cauta pe buzele voastre! Sau, de altfel, orice prieten sau cunostinţă de a mea.;p
     
           In al patru.lea rand...Nu.mi comentaţi viaţa sau tema post.urilor ca vă crăp. ^^

       
        Mulţumesc pentru inţelegere. Şi nu, nu sunt ingâmfată. xDD

3 comentarii:

Saiko Chan spunea...

Cu plăcere albinuţăă >:d<

DxFeonix spunea...

Unul dintre cele mai tari bloguri pe care leam citit...exprima iubire sentimente de ragoste pe care doar un geniu le poate intelege cu alte cuvinte Deea...esti un geniu:* P.S- Dar eu tot te stiu mai bine

Deey.Skii. spunea...

Normall. >:D<
Ty :*

Trimiteți un comentariu